2. Katsaus vuoteen 2016

Jos nyt olisi aika vihdoin kirjoitella tännekkin? Eetun kanssa on mennyt todella mukavasti ja hän väläyttelee todella hyviä pätkiä kokoajan. Eetu on ollut nyt mulla vajaan 8kk ja on opettanut minua valtavasti. Nämä 8kk on mennyt hurjan nopeasti ja olen rakastunut Eetuun ihan täysin, hän on vain niin upea että en voi sanoin kuvailla niitä fiiliksiä, joita hevonen antaa.


Samalla kun tein päätöksen Eetusta, jouduin luopumaan ensimmäisestä ponistani Eeliksestä. Eelis siivitti minut hevosenomistajan arkeen ja siitä olen todella kiitollinen. Päätös Eeliksen myynnistä oli raskas, mutta oikea vaihtoehto, koska Eelis ei soveltunutkaan niin hyvin siihen käyttöön mihin olin hänet ostanut. Eelis muutti 3.5 Saaran tallille Ouluun, jossa hän tekee tuntihommia ja kuulumisten perusteella hän on todella pidetty poni. Eelis opetti minua valtavasti ja ilman tuota itsepäistä ponia minulla ei olisi Eetua. 



2016 toi tullessaan todella paljon kaikenlaisia kokemuksia, pääsin kisaamaan aika paljon ja olen päässyt treenaileen paljon erilaisilla hevosilla. Pääsin starttaamaan Koliprilla ensimmäiset 2-tason luokat tänä vuonna kotitallilla. Käytiin myös Pohjois-Suomen aluemestaruuksissa elokuussa Rovaniemellä ja OR:llä 3-tason kisoissa startattiin 2-tason luokat. Eetunkin kanssa päästiin käymään muutamat ulkopuoliset kisat tälle vuodelle. Starttasin tänä vuonna myös ensimmäiset heA:t, jotka meni hyvin siihen nähden että lähdin 'soitellen sotaan'-meiningillä. 

c. Ida Kvist

c. Ida Kvist
Vuosi 2016 oli erittäin antoisa vuosi hevoshommissa, en vaihtaisi mitään hetkeä pois. Treenaamisen maku on suurempi kuin koskaan, tavoiteitta olen nostanut aika reilusti ylöspäin ja niistä haluan pitää kiinni. Kaudelle 2017 on paljon tehtävää, jotta tavoitteet toteutuvat. Saan suuresti kiittää valmentajiani, vanhempiani ja niitä kavereita, jotka ovat tukeneet minua harrastuksen parissa! 

Kommentit